עמ��ד 1 מתוך 1
יומן מעקב היגיינה אישית
מטופל/ת יקרה המטרה של הטופס הזה היא לא לשנות שום דבר השבוע, אלא רק "לצלם מצב" כדי שנבין יחד איך דברים עובדים כרגע. אין פה נכון או לא נכון, ואין ציפייה שתעשה/י יותר ממה שמתאפשר לך. אנא מלא/י את הטבלה בסוף כל יום (או בזמן שנוח לך).
צחצוח שיניים
האם צחצחת שיניים היום(יש למלא כל אופציה שנכונה לגבי היום)?
*
האם צחצחת שיניים היום(יש למלא כל אופציה שנכונה לגבי היום)?
כן, בבוקר
כן, בערב
חלקית בבוקר(למשל רק מי פה, צחצוח קצר)
חלקית בערב(למשל רק מי פה, צחצוח קצר)
כלל לא
אם לא צחצחת (או צחצחת חלקית), מה עבר לך בראש באותו רגע?
(לדוגמה: "אין לי כוח לעמוד", "זה לא משנה עכשיו", "אני אעשה את זה אחר כך")
*
כמה מאמץ או עייפות הרגשתי סביב הפעולה? (1 = קל מאוד, 10 = קשה/מתיש מאוד)
*
מקלחת
האם התקלחת היום?
*
האם התקלחת היום?
כן, מקלחת מלאה
חלקית (למשל: רק שטיפת פנים, שימוש במגבונים, חפיפה בלבד)
לא
אם לא התקלחת, מה עצרה אותך או איזו מחשבה עברה לך בראש?
(לדוגמה: "קר לי מדי", "תהליך ההתלבשות אחרי מתיש אותי", "זה דורש יותר מדי תכנון")
*
כמה מאמץ או עייפות הרגשתי סביב הפעולה? (1 = קל מאוד, 10 = קשה/מתיש מאוד)
*
שליחה